W dniu 25 czerwca 2015 r. pracownicy Urzędu Skarbowego w Starachowicach uczestniczyli w konferencji podsumowującej w ramach projektu „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej" zorganizowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Konferencja, którą otworzyła minister Claudia Toress-Bartyzel – szef Służby Cywilnej stanowiła podsumowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu trwającego w latach 2013-2015 było umożliwienie urzędom administracji rządowej wdrożenia nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania. Trwałymi efektami uczestnictwa w projekcie w zakresie komunikacji są:
- standardy obsługi klienta zewnętrznego,
- karty i katalogi usług publicznych,
- poradniki oraz filmy edukacyjne,
- baza dobrych praktyk.
Na zakończenie konferencji zespół projektowy w Departamencie Służby Cywilnej KPRM wręczył wszystkim uczestniczącym urzędom pamiątkowe dyplomy.