Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego – Dział VIII Skargi i wnioski oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, faksem, pocztą elektroniczną a także ustnie do protokołu.
Przyjęcia klientów w sprawach skargi wniosków dobywają się w siedzibie Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach przy ul. Wesołej 56,
- od wtorku do piątku w godzinach urzędowania oraz
- w poniedziałki w godzinach 730 – 1600.
Naczelnik Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach lub jego Zastępca przyjmuje klientów po uprzednim uzgodnieniu spotkania telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Naczelnika (tel. 41 36-42-810, pokój nr 109 - I piętro).
Skargi i wnioski pisemne można składać osobiście:
- w Kancelarii Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach (pokój 1),
- za pośrednictwem sekretariatów Oddziałów Celnych.
Skargi i wnioski pisemne można przesyłać na kilka sposobów:
- na adres siedziby: Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: swietokrzyski.ucs@mf.gov.pl(z podaniem adresu zamieszkania wnoszącego skargę lub wniosek),
- Elektroniczną Skrzynką e-PUAP Urzędu,
- faksem pod numer 41-36-42-847.
Skargi i wnioski dotyczące Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach można wnieść osobiście lub pocztą do Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce.
Skargi i wnioski nie są przyjmowane telefonicznie.
W skardze lub wniosku należy zamieścić imię, nazwisko i adres.
Brak tych elementów skutkuje pozostawieniem skargi lub wniosku bez rozpoznania.